ЧИТАТИ УВАЖНО! Умови використання акумуляторів “TOYAMA”
Компанія “TOYAMA” гарантує покупцеві, що товари, які продаються в нашому магазині не матимуть дефектів виготовлення за умови звичайного споживчого використання протягом відповідного гарантійного періоду, зазначеного нижче в пункті “гарантійний період”. Гарантійний термін становить 24 місяці з дати покупки покупцем.
Технічне обслуговування товарів Toyama
Компанія TOYAMA відремонтує або замінить будь-яке несправне обладнання, яке придбане у нас, протягом гарантійного періоду через дефекти виконання пристрою або браку товару на виробництві.
Щоб повернути товар, не соромтеся зв’язатися з нами по телефону або електронною поштою на office@toyama.com.ua у звичайний робочий час. Щоб повернути товар відповідно до 14-денної політики повернення, переконайтеся, що:
Ви придбали товар безпосередньо на сайті toyama.com.ua Ви зв’язуєтеся з менеджером компанії та починаєте процес повернення протягом 14 днів із початкової дати відправлення. Продукт повинен повернутися в оригінальній упаковці, з усіма включеними матеріалами, у новому стані або як новий, і повинен мати гарантійний номер, який вказаний на упакуванні товару.
Ми замінюємо товари, лише, якщо вони несправні або пошкоджені. Якщо Вам потрібно за якихось інших причин обміняти товар на той самий, зв’яжіться з нами за адресою office@toyama.com.ua для отримання додаткової інформації.
Гарантія TOYAMA не поширюється на:
- неправильне використання або встановлення
- косметичні пошкодження
- пошкодження внаслідок стихійних лих наприклад: удари блискавки, торнадо, урагани тощо, аварії
- неправильне використання / пошкодження внаслідок неправильного використання
- зловживання
- недбалість
- модифікація будь-якої частини товару
- не може надати підтвердження покупки
- пошкоджено неправильним методом використання або підключення
- втрачені або вкрадені товари
- проблеми, не пов’язані з якістю (після 14 днів після покупки)
- ремонт сторонніми організаціями
- покупки у неавторизованих (неофіційних) посередників
Примітка* Політика повернення та гарантії може бути змінена без попереднього повідомлення.
Будь ласка, зверніть увагу, що для обробки гарантійної претензії може знадобитися більше ніж один тип підтвердження покупки (наприклад, квитанція про переказ грошей і підтвердження адреси, на яку було відправлено товар).
Потрібний серійний номер дефектного виробу (зазвичай в нижній частині на оригінальному упакуванні товару). Може знадобитися повернути товар для перевірки якості. Усі повернення повинні мати номер серійний номер для обробки.
Витрати на доставку покриває покупець у таких випадках:
Повернення продукції з будь-якої причини, крім доведеного дефекту
Випадкове повернення покупцем
Товари, що повертаються, стверджували, що вони мають дефекти, але контроль якості TOYAMA виявив, що вони в робочому стані
Витрати, пов’язані з несанкціонованим поверненням (будь-які повернення, здійснені поза затвердженим гарантійним процесом)
Примітка* Зберігайте оригінальне упакування товарів, щоб підтвердити гарантійний процес. На обладнання TOYAMA без заводського упакування гарантія не розповсюджується!